Zwroty

GWARANCJA 

Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym produkty są nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł oraz posiadają gwarancję określoną przez producenta.

Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta. Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.

Wszelkie znaki towarowe i nazwy firmowe należą do ich prawnych właścicieli a w serwisie www.ewor.pl zostały umieszone ze względów informacyjnych.

Opisy oraz zdjęcia produktów mają charakter informacyjny. Sklep www.ewor.pl nie ponosi odpowiedzialności za zmiany dokonane przez producenta w kompletacji i kolorystyce oraz za drobne różnice w parametrach urządzeń. Niektóre ze zdjęć wystawione są jako poglądowe.

Jeśli zakupiony u nas towar ulegnie uszkodzeniu lub Państwa zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo możecie go Państwo dostarczyć do nas, a my będziemy pośredniczyć w zgłoszeniu reklamacji w odpowiednim serwisie producenta.

W celu skrócenia procedury reklamacji gwarancyjnej zachęcamy Państwa do kontaktowania się bezpośrednio z odpowiednim serwisem producenta. W ten sposób zaoszczędzicie Państwo czas jaki potrzebny byłby na odesłanie towaru do nas a następnie od nas do serwisu producenta.

Reklamowany towar musi być w oryginalnym opakowaniu wraz z oryginalnymi dodatkami dostarczonymi wraz z towarem. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu, kartę gwarancyjną.

W przypadku nie stwierdzenia wady podlegającej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy klienta, towar zostanie odesłany na koszt klienta.


REKLAMACJA

  1. Jeżeli Towar działa wadliwie możesz skorzystać z gwarancji producenta (w przypadku, w którym Towar objęty jest gwarancją) i skontaktować się bezpośrednio z najbliższym autoryzowanym serwisem producenta. listę autoryzowanych serwisów znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym lub na oficjalnej stronie internetowej / infolinii producenta. Warto też sprawdzić czy Twój produkt nie jest objęty przez producenta szybkim serwisem door-to-door. Taką informację możesz uzyskać na stronie internetowej / infolinii producenta lub w dokumentacji dołączonej do Towaru. uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Towaru.
  2. Możesz też zgłosić reklamacje w naszym Sklepie Internetowym. Reklamacje wadliwych Towarów, a także reklamacje z tytułu nieprawidłowego wykonania Usług Dodatkowych, bądź inne uwagi dotyczące funkcjonowania naszego Sklepu Internetowego lub Serwisu możesz zgłosić:
    - wypełniając formularz zgłoszenia tutaj,
    - listownie na adres: EWOR Emil Woroszylak, ul. Aleksandra Rybnika 12, 15-655 Białystok
    Na każdą reklamację otrzymasz odpowiedź. Dodatkowo w przypadku zgłoszenia reklamacji na wadliwy/niezgodny z umową produkt nasz pracownik skontaktuje się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia dalszego postępowania. Możesz też skontaktować się telefonicznie z nami pod numereami tel.: 85 651 82 33, 796 380 757, 605 443 432, 733 370 663 w godzinach 8:00-17:00 od poniedziałku do piątku, gdzie poradzimy jak postąpić w danej sytuacji. 


INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument, który w Sklepie Internetowym zawarł Umowę sprzedaży może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej.
  2. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy Umowa sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części, dla pozostałych umów, w tym Umów o świadczenie Usług Dodatkowych – od dnia ich zawarcia.
  3. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: EWOR Emil Woroszylak, ul. Aleksandra Rybnika 12, 15-655 Białystok lub na adres e-mail: ewor@ewor.pl Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę Towarów), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Usługodawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Usługodawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: EWOR Emil Woroszylak, ul. Aleksandra Rybnika 12, 15-655 Białystok , niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Usługodawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.
  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  8. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie Usług Dodatkowych, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni Usługę Dodatkową, za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Usługodawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów i/lub Usług Dodatkowych;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta i służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której Konsument wyraźnie żądał, aby Usługodawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.


Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj (zapoznaj się również z naszym regulaminem).


UWAGA!

Zakaz kopiowania tekstów i zdjęć. Wszelkie kradzieże zdjęć i treści będą zgłaszane do odpowiednich służb.

Przypominamy: Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).