Olej przekładniowy RAVENOL DCT GT-R FLUID 4L
-
985.00 zł
Produkt uniwersalny
RAVENOL DCT GT-R Fluid jest specjalnym olejem przekładniowym, opracowanym dla przekładni dwusprzęgłowych (DKG) samochodów sportowych Nissan GT-R. Ten typ przekładni stanowi zaawansowany technologicznie kompleksowy podzespół, stawiający najwyższe wymagania przede wszystkim w stosunku do oleju przekładniowego.
RAVENOL DCT GT-R Fluid został zupełnie nowoopracowany i zoptymalizowany do specyficznych wymogów Nissana G-TR.
RAVENOL DCT GT-R Fluid w żadnym wypadku nie może być mieszany z innymi olejami przekładniowymi. Tylko w ten sposób można zagwarantować znakomitą eksploatację przekładni DKG.
RAVENOL DCT GT-R Fluid został specjalnie dostosowany do ekstremalnie wysokich wymogów termicznych Nissana G-TR. Dzięki temu osiągnięta zostaje maksymalna odporność na utlenianie. W celu uniknięcia drgań ciernych sprzęgła przy ruszaniu i w wysokich temperaturach odpowiednio dopasowano właściwości cierne. Wszystkie decydujące kryteria DCTF Performance jak płynność oleju w niskich temperaturach, odporność na ścinanie się, skłonność do parowania i ochrona przed zużyciem są na najwyższym poziomie.
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja:
RAVENOL DCT GT-R Fluid jest sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach, do których zaleca się stosowanie olejów:
Specyfikacje
Nissan KLD4100002EU, KLD41-00002, 999MP-GTRT00P
Wskazówki dotyczące zastosowania:
RAVENOL DCT GT-R Fluid został opracowany specjalnie dla przekładni dwusprzęgłowych (DKG) samochodów sportowych Nissan GT-R.
RAVENOL DCT GT-R Fluid w żadnym wypadku nie może być mieszany z innymi olejami przekładniowymi. Tylko w ten sposób można zagwarantować znakomitą eksploatację przekładni DKG.
Właściwości:
RAVENOL DCT GT-R Fluid oferuje:
- doskonałe właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
- stabilny film smarny również przy ekstremalnych obciążeniach w pełni lata
- niskie zużycie
- znakomitą lepkość w różnych temperaturach
- bardzo niską temperaturę płynięcia
- niskie pienienie również w ciężkich warunkach
- maksymalną ochronę przed zużyciem, korozją i spienianiem się
- neutralność wobec materiałów uszczelniających