Czy jesteś pełnoletni?

Olej przekładniowy RAVENOL DCT/DSG FLUID 1L

  • Olej przekładniowy RAVENOL DCT/DSG FLUID 1L
  • Producent:
  • Kod produktu: 2154919
  • Dostępność: W magazynie
  • Wysyłka: w ciągu 1-4 dni roboczych
  • 105.00 zł


Produkt uniwersalny

RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid jest częściowo syntetycznym olejem przekładniowym do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Gear).

RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid gwarantuje dobre właściwości smarne również w warunkach ekstremalnego obciążenia w szczycie lata i przy niskich temperaturach zimowych.

RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid umożliwia praktycznie bezpoślizgową eksploatację a przez to minimalne straty momentu obrotowego. Gwarantuje niskie zużycie i długą żywotność przekładni.



Specyfikacja:

RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid należy stosować w przekładniach, w których zaleca się stosowanie olejów:

VW G 052 182 A2, VW G 052 529 A2 S-Tronic, FORD 1490763, FORD 1490761, FORD WSS-M2C936-A, FORD USA XT-11-QDC, FORD WSD-M2C200-D2, Chrysler 68044345 EA, VOLVO 1161838, VOLVO 1161839, MITSUBISHI MZ320065, MITSUBISHI Dia-Queen SSTF-I, BOT 341, Peugeot/Citroen 9734.S2 dla DCSG (Peugeot 4007, CITROEN C-CROSSER), FIAT 9.55550-MZ6 dla TCT (Twin Clutch Transmission) w Alfa Romeo MiTo i Giulietta, Renault EDC (Efficiency Dual Clutch System), BMW DCTF-1, BMW 83220440214, BMW 83222148579, 83222148578, 83222147477



Wskazówki dotyczące zastosowania:

RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid został zaprojektowany do zastosowania w przekładniach VW DSG (Dual Clutch Gear) w zakresie Service Fill.

Przed nalaniem RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid przekładnię należy gruntownie wyczyścić i wypłukać, zanim nastąpi końcowe napełnienie.



Właściwości:

RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid oferuje:

dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą,

stabilny film smarny również przy ekstremalnych obciążeniach w szczycie lata,

niskie zużycie,

znakomitą lepkość w różnych temperaturach,

bardzo niska temperaturę płynności,

niskie pienienie również w ciężkich warunkach,

maksymalną ochronę przed zużyciem, korozją i spienianiem się,

neutralność wobec materiałów uszczelniających.