Tec-2000 induction cleaner do czyszczenia układu dolotowego 400ml

  • Tec-2000 induction cleaner do czyszczenia układu dolotowego 400ml
  • Producent:
  • Kod produktu: TECIC
  • Dostępność: W magazynie
  • Wysyłka: w ciągu 1-4 dni roboczych
  • 95.00 zł


Produkt uniwersalny

TEC-2000 Induction Cleaner to mieszanina różnych silnych substancji rozpuszczających z niewielką ilością substancji smarujących. Zawiera również emulgator, dzięki czemu, części z których zanieczyszczenia zostały rozpuszczone środkiem TEC-2000 Induction Cleaner, można zmyć strumieniem wody. Dzięki temu elementy dłużej pozostaną w bez ponownych zanieczyszczeń. Preparat został przetestowany i wypróbowany przez wiele warsztatów, które zamawiają go regularnie.

Czyści elementy układu dolotowego (w silnikach zasilanych olejem napędowym i benzyną), które zostały zanieczyszczone na skutek gromadzeniem się osadów ze spalin. Jest to często powodowane przez zawór recyrkulacji spalin (EGR), który wprowadza ponownie gazy spalinowe do układu dolotowego silnika. Ekstremalna skuteczność działania produktu TEC-2000 Induction Cleaner pozwala utrzymywać w czystość te elementy bez konieczności ich pracochłonnego demontażu w celu czyszczenia.
Z czasem wszystkie układy dolotowe i części układu EGR ulegają zabrudzeniu, lecz niektóre pojazdy są bardziej podatne na tego typu zabrudzenia /link/. Zazwyczaj wynika to z sposobu ich użytkowania lub z powodu nieodpowiedniej konstrukcji silnika.

Najczęściej uszkodzeniu ulegają części które można czyścić za pomocą TEC-2000 Induction Cleaner, są to: turbosprężarki (zwłaszcza wyposażone w łopatki o zmiennej geometrii), całe kolektory dolotowe, zawory EGR, obudowy przepustnic, zawory sterujące powietrzem dolotowym (klapy) i ich silniki sterujące, zawory upustowe turbosprężarek, a także gaźniki itp.

Większość z tych części można wyczyścić na samochodzie bez konieczności demontażu osprzętu. Dzięki temu czyszczenie będzie mniej pracochłonne i bardziej opłacalne, pozwoli to uchronić właściciela przed wymianą drogich części na nowe, dlatego jest to być bardziej opłacalne zarówno dla warsztatów i użytkowników pojazdów.
Jest to również sposób na wykonanie naprawy bez konieczności zamawiania i dopasowywania nowych części- tj. znacznie szybciej.