Płyn do filtrów cząstek stałych DPF (WALKER-80601)
- Producent: Walker
- Kod produktu: Płyn do filtrów cząstek stałych
- Dostępność: W magazynie
- Wysyłka: w ciągu 1-4 dni roboczych
-
249.00 zł
- BMW (Wszystkie modele i wersje)
- FORD (Wszystkie modele i wersje)
Płyn Eolys do Filtra Czastek Stałych (wersja francuska) DPX 176, opakowanie 1 L, stosowany w samochodach po 04.11.2002.
Cel stosowania płynu:
Obniżenie temperatury spalania cząsteczek z 600C do 450C.
EOLYS TM znajduje się w specjalnym zbiorniku, zamocowanym przy zbiorniku paliwa. Podczas tankowania paliwa, dodatek EOLYS TM dozowany jest automatycznie, proporcjonalnie do ilości paliwa. EOLYS TM i diesel mieszają się w zbiorniku. W czasie regeneracji filtra cząsteczek, addytyw EOLYS TM wywołuje spalanie cząsteczek już w temperaturze 450C. Unika się w ten sposób zwiększania temperatury do 600C, co byłoby konieczne bez stoso wania addytywu.
Dozowanie plynu EOLYS TM TM:
Zestaw do dozowania EOLYS TM TM posiada plastikowe przewody i inne dodatki ułatwiające dozowanie addytywu EOLYS TM TM.
1. Usuń zatyczkę rurki wentylacyjnej, zamontuj krótszy przewód i wprowadź go do pustej 1-litrowej butelki. Umieść butelkę w zamieszczonej w zestawie siatce i zawieś ja na haku. Nadwyżka cieczy będzie spływać do butelki.
2. Odłącz przewód zbiornika addytywu od przewodu do zbiornika paliwa (złącze) i podłącz załączony przewód (najdłuższy). Podłącz pojemnik z addytywem EOLYS TM TM w drugim końcu przewodu. Zawieś pojemnik addytywu ponad poziomem zbiornika addytywu, umożliwi to spłyniecie addytywu do zbiornika.
3. Zakończyć napełnianie w chwili, gdy ciecz addytywu zacznie się przelewać do butelki. Polacz ponownie złączem przewód addytywu i zamknij wlot rurki wentylacyjnej.
4. Przy pomocy komputera diagnostycznego wyzerowac silnik pojazdu.
5. Sprawdz czy kontakt na zatyczce zbiornika paliwa dziala poprawnie.