Tarcza hamulcowa / tarcze hamulcowe przód L/P FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX, KUGA I, KUGA II, TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT (BREMBO - 09.9468.1X)
-
275.00 zł
- FORD C-MAX (od 2007.02) (Wszystkie wersje)
- FORD C-MAX II (od 2010.12) (Wszystkie wersje)
- FORD FOCUS C-MAX (2003.10 - 2007.03) (Wszystkie wersje)
- FORD FOCUS II (od 2004.11) (Wszystkie wersje)
- FORD FOCUS III (od 2011.04) (Wszystkie wersje)
- FORD GRAND C-MAX (od 2010.12) (Wszystkie wersje)
- FORD KUGA I (od 2008.03) (Wszystkie wersje)
- FORD KUGA II (od 2012.05) (Wszystkie wersje)
- FORD Transit / Tourneo Connect (2013.02) (Wszystkie wersje)
- FORD Transit / Tourneo Courier (od 2014.02) (Wszystkie wersje)
Tarcza hamulcowa / tarcze hamulcowe przód L/P FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX, KUGA I, KUGA II, TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT
Zgodne z nr oryginalnym: 1520297, 7M51-1125-BB
*Podana cena za sztukę.
Średnica zewnętrzna:300 [mm]
Grubość:25 [mm]
Wysokość całkowita:48,5 [mm]
Liczba otworów mocujących:5 [szt.]
Średnica otworu centrującego:13,7 [mm]
Miejsce zabudowy:Przód
Strona zabudowy:Lewa
Strona zabudowy:Prawa
Rodzaj tarczy: Wentylowana
Tarcza z łożyskiem:Nie
Liczba w opakowaniu:1 [szt.]
Jednostka sprzedaży:1 szt.
Minimalna grubość:23 [mm]
Tarcze hamulcowe Brembo Xtra to odpowiednie rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą polepszyć wydajność układu hamulcowego w swoim samochodzie.
Dzięki nacięciom na tarczach usuwane są gazy powstające w trakcie hamowania, pomiędzy powierzchnią klocka hamulcowego a tarczą. Dodatkowo - tarcza łatwiej i szybciej oczyszcza się z pyłu. Sprawia to, że hamowanie jest skuteczniejsze.
Niewątpliwie atutem tego produktu jest również jego wygląd. Tarcze Brembo Max wyglądają bardzo atrakcyjnie, szczególnie w samochodach z aluminiowymi obręczami kół, gdzie tarcza jest bardzo dobrze widoczna.
Produkt jest stosowany w sporcie amatorskim i półwyczynowym. Tarcze są bardzo wytrzymałe, w eksploatacji ekstremalnej jeden komplet wystarczy na 2-3 komplety wyczynowych klocków hamulcowych. W przypadku jazdy szosowej żywotność tarcz jest taka sama jak gładkich tarcz seryjnych. Bardzo dobrze współgrają z seryjnymi klockami hamulcowymi i nie potrzebują podwyższonej temperatury pracy aby osiągnąć optimum wydajności.